27 Ağustos 2008 Çarşamba

Dün Yaşar Morpınar'la ritim çalışmaları başladı, çocuklar çok mutlu ve dikkatli, bu iş çok ciddi...

http://www.birgun.net/life_index.php?news_code=1221147231&year=2008&month=09&day=11

DERSİMİZ RİTİM

Yasar Ogretmen mahallede gorundugunde, cocuklar atolyenin minik taburelerini Asimabi’nin bahcesine dizmislerdi bile. Ciguli, Dogus, Saime, Bilal, Hasan, Betul … derken sayi otuzu buldu. Genc yetenekler birer birer kendini gostermeye basladi, hatta Yasar Ogretmen’e “Benim yerimi sana terk etmem lazim” dedirtecek kadar iyi olanlar cikti iclerinde. Kah caldilar, kah soylediler, kah oynadilar. Sesleri yukseldikce, bahceden iceri uzanan yuzlerin yas ortalamasi da yukselmeye basladi. Bir baktik ki, onlar da dayanamayip, calmaya, oynamaya basladi. Yaslar, ritimler, enstrümanlar birbirine karisti. Cocuklarin ritim calismasi, ustamiz Yasar Morpinar’in yonetiminde artik her pazartesi Sulukule’de sürecek.

Ritim dersinin butun enstrümanlari Yasar Morpinar’in inanilmaz enerjisiyle bir araya getirdigi gonullu destekle saglandi. Bu dunyada, karsiliksiz, gonulden dayanismayi bilen boyle insanlar varmis. Yasar Ogretmen’e ve tanistigimiz, tanismadigimiz butun destekcilerimize kucak dolusu sevgiler.

Neşe Ozan